Alla tröttas dag

Måndag kväll. Alla hjärtans dag. Rille i Uppsala till tio-tiden ikväll så nu sitter jag och finular över vad jag ska fixa för mys ikväll. Räkor? Vi får väl se vad det blir. Just nu har tröttman tagit över mig helt och fullständigt och jag skulle inte ha något emot att sjunka ned i soffan framför ett bra tv-program. Om inte tv'n strular och vi inte hade c-uppsats att skriva på.. Imorrn är det dags för ett nytt nattpass på ambulansen. Hoppas att det blir lite fart och fläkt och en händelserik natt. Det har varit lite futtiga fall än så länge. Men shit vad trött jag blev nu! Skönt tillbakalutad i Mandas soffa med mysbelysning i bakgrunden. Zznark!

Glad alla hjärtans dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0