Insnöad

Jag fryser. Och är en surpuppa med huvudvärk. Den efterlängtade dagen på ambulansen kunde inte genomföras idag eftersom alla bussar är inställda på grund av halka så jag kan inte ta mig dit. Ingenting att göra åt men tråkigt är det eftersom killen jag skulle åkt med idag är så duktig.

Tur att vi ska hälsa på en liten nytillkommen människa ikväll :) Vi hittade en sån söt liten sak på "Kiddies"; en sovpåse. Den ser ut som en liten dopklänning eller något, fast i mjuk bomull och med en snodd längst ned. Tydligen ska bebisen bli mycket lugnare av att känna benen mot varandra, hud mot hud, och dessutom är det bara att trä upp nederdelen över benen när man ska byta blöja mitt i natten. Inga byxor att ta av eller sparkdräkt att fumla med utan bara att öppna nederdelen. Mycket smart och en nybliven mors/fars bästa vän enligt försäljaren. Ska bli kul att se den lilla. Agnes heter hon :)

De har ännu inte hört av sig från KS. Nervöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0