Min prins

Jag önskar att jag hade några bra bilder att lägga in i bloggen, men jag har liksom aldrig orkat ta reda på hur man gör så det känns som en process.. Fast egentligen har jag massor av fina bilder som Richard har tagit. Han är en jätteduktig fotograf men vet inte riktigt om det själv. Att ta kort kan vem som helst göra som kan hantera en kamera, men för att ta fantastiska bilder måste man ha ett speciellt synsätt och kunna hitta det vackra i allt. Det kan han, inte jag :)
Jag har just sett klart på första skivan av "När Lucy Sullivan skulle gifta sig". Jag har läst den hundra gånger men visste inte att den fanns som tv-serie.. Med Gerard Butler i en av huvudrollerna! Han är en av mina favoriter, både skådespelsmässigt och på sexighetsskalan. Anledningen till att jag plöjer chick-flick serier i soffan en lördag är att jag har fått förkänningar till UVI. #€%&/&%€%&/()==!!!!!!!!!!!!! Det är INTE rätt tajming för det. Anledning nr 1: Anställningsintervju där man vill kunna sitta still och ge seriösa svar på svåra frågor. Anledning nr 2: Åka ambulans i två veckor. Ambulansåkning och UVI går inte hand i hand med varandra. Det passar sig inte att be handledaren att stanna fort som fan vid vägkanten så att jag kan panikkissa mitt under en utryckning. Jag blev så upprörd att tårarna började rinna i morse och stackars Rille blev så förskräckt att han bäddade ner mig med filtar i soffan och började yra om botemedel på apoteket och åka in till akuten. Jag försökte övertala honom om att hitta på någonting roligt själv eftersom jag helst vill vara nära toaletten och ligga i soffan och tycka synd om mig själv, men nejdå. Det är så roligt att vara hemma så. Stackarn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0