Motivation?

Dagen är seg. Det är jättefint väder ute men jag har ingen direkt lust att göra något. UVI:n känns bättre, är osäker på om det verkligen var det eller om det var något annat som spökade. Jag tog en promenad till Forum Nacka eftersom jag behövde ett par bra kängor. Så nu svider plånboken och skriker efter mer mat.. Jag stekte till och med pyttipanna till lunch, vad säger det om min motivation idag. Den ligger på noll, tråkigt nog. Jag tog en lång dusch i morse med hårinpackning och ansiktspeeling och det var det.

Jag är nervös inför imorgon. Hoppas att det går bra.. Konstigt nog är jag inte mest nervös över själva anställningsintervjun, utan resan dit. Kommer jag hitta busstationen i tid för att hinna med bussen osv. Jättefånigt! Fast jag är verkligen en kontrollmänniska. Jag mår bäst när jag har stenkoll.. Vilket personer som står mig nära kan höja på ögonbrynen åt eftersom jag kan vara så slarvig. Men det är nog mest i början, innan jag är van, som jag vill ha stenkoll.

Ska jag göra mig en kopp kaffe eller te?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0