Nerver

Jag vaknade i morse och blev övertygad om att det var UVI det handlade om. I stället för att åka direkt till Manda som planen varit, belv det först en tur till läkaren för att få antibiotika. I Mörby Centrum öppnade apoteket tidigare än i Sickla så jag åkte dit, sen blev det frukost hos Manda. Där hade jag hela tiden ett par bedjande ögon på mig som tillhör den sötaste beageln jag vet :)

Koncentrationen var inte direkt på topp hos varken mig eller Manda så vi fick inte så jättemycket gjort inför C-uppsatsen, även om hon var duktig och hittade artiklar. Jag var så nervös införanställningsintervjun! Och jag är fortfarande nervös eftersom jag inte fick någon som helst uppfattning om hur det gick, men de ska höra av sig inom två veckor då alla blivit intervjuade. Sen är jag nervös inför morgondagen då det är dags för ambulansåkning i Huddinge. Konstigt nog är det inte själva ambulansåkningen jag är nervös inför, utan vägen dit. Typ att hinna med alla bussar och träffa alla nya personer... Men jag är ju lite knäpp :)

Fick tentaresultatet från Vård och ohälsa III idag. VG. Skönt att bocka av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0