Pressande dröm

Igår drömde jag att Rille friade till mig. Jag tror att jag fyllde år, för det var fullt av släktingar och vänner som satt runt ett långt bord och vi var festklädda. Och andra sidan var det sommar och jag fyller år i april, men det var ju som sagt en dröm... I alla fall, Rille ska ge mig sin present och räcker mig då en liten svart ask... Redan här börjar jag hyperventilera i drömmen, och när jag öppnar asken ligger det en jättefin diamantring däri. Jag började storgråta och slängde mig runt halsen på honom av glädje :)

När jag sedan på kvällen berättade för honom om min dröm blev han nästan lite sur och tyckte att jag lade press på honom så det var inte så lyckat.

Fast efter att jag förklarat att jag inte alls menade att pressa, utan bara berättat om en dröm, tror jag han slappnade av lite. Han frågade till och med vart vi hade varit när han friade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0