Näst sista dagen

På fredag är det sista dagen på praktiken.. Jag har verkligen ingen lust att sluta där för att börja på operation i stället :( Inatt var det en händelserik natt. 10 jobb på 14 timmar och det var blandad kompott. Fotledsfraktur, akut buk, hjärtstillestånd, feberkramper, sårskador mm. Jag lyckades inte få en enda sekund av sömn så när jag kom hem vid tio-tiden fick det bli lite frukost och sedan rakt i säng. Fast jag ställde klockan på tre för att kunna somna någon gång i kväll ockå, vilket innebär att jag nu känner mig lite som en zombie under min filt med min stora kaffekopp.

Jag har fortfarande inte hört något från sommarjobbet som jag sökte. Nu börjar jag faktiskt bli nervös eftersom jag verkligen vill ha det här jobbet!

Nu ska jag försöka få tag på Rille så han kan köpa med sig middag på väg hem från sin bror. Om han fortsätter att inte svara i telefonen får jag laga till pyttipanna från frysen eller värma på en burk gulaschsoppa. Inget av det känns speciellt lockande just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0